onsdag 31 december 2008

Gott Nytt År!!


Foto: Free digital photos

Årets sista dag! Tusen tack alla närmaste vänner, familj, bloggvänner och övriga som kikat in här under året, det är tack vare ER som min blogg ännu existsterar! Tack alla som puschat och uppmuntrat med vänliga ord om bloggen, alla som jag reklammässigt har haft ett samarbete med och för allt jag fått av er, tack för alla som har hört av sig och berättat om trafiken jag bidragit med från min blogg till era webbutiker, sånt glädjer mej, alla trevliga e-mail och alla erbjudande om hemma hos reportage-jo det är faktiskt sant, men jag bangar alltid, för jag tycker inte jag har fint nog...men, kanske jag törs nästa sommar...

Bloggen har börjat betyda mycket för mej och än mer taggad blir man efter intervjuer i både tidning och radio, tänk att detta med bloggar kunde bli så stort och tänk så mycket trevliga bloggvänner man får, med samma intressen! All inspiration ni alla ger, tips och idéer, bara det sätter en stor guldkant på mitt liv!

Tusen tack för alla fina kommentarer under året, ni börjar bli en stor hög med bloggvänner nu så jag har av förklariga skäl inte hunnit med att besöka er alla så ofta som jag har velat men nästa år hinner jag, då blir det mycket restid igen så då ses vi!

För egen del blir inte nyår så festlig i år pga influensa men jag sparar min tilltänkta meny till en annan helg i stället. Har ni efterrättstorka? Klicka här.

Ett riktigt GOTT NYTT 2009 önskar jag er alla!