måndag 9 februari 2009

2-årsjubileum!



I dagarna är det 2 år sedan jag startade min blogg, inte klokt vad tiden har gått fort! Jag vill tacka alla som kikat in här, alla vänliga kommentarer och för alla nya vänner jag fått! Jag skulle egentligen haft en utlottning av ngt slag men kanske det kommer senare...en bildkavalkad av året som gått el kanske man skulle säga årskrönika : )kommer här....



Förra årets påskarrangemang, snart är det dags igen...



Bilder från Lillstugan på vår gård har ofta förekommit...



Såsom glimtar från mitt hem...



Det har dekorerats ute ...



...som inne....



Och cykeln har pyntas sommar som vinter....



Favoritplatsen för sommarfrukosten framför Lillstugan...



Jag och mina krulliga vänner har förekommit då och då... längtar till sommaren då mina sommarbarn kommer igen... ( här har jag fårklänningen på mej; )



Reklam gjordes för Dalarnas mysigaste men numera nedlagda café... Min kompis Lisbeth bjuder dock på sina godsaker ännu....



..och lite reklam har även gjorts för ljuvliga butiken Gruvgatan 13 i Falun...



Lite sensommarfest på verandan hanns med..



I somras blev Guldkant på Livet månadens blogg i Lantliv, och både Radio Dalarna och Metro Living intervjuade mej om min blogg, inte klokt men så himla kul-bloggvärlden är fantastisk!



Vi hittade, till MIN stora lycka, ett gammalt badkar under logen! Lite fix, tätning och slipning för min sambo men sen så...



...och det blev så bra!



Jag hann dessvärre inte med så många bad, det ska bli fler till sommaren, eftersom vi inte har bad inne är detta en riktig guldkantad lyx..



Njutbara sommartid nog är allt enklare då...



...men härda ut i snödrivorna och gråslasket, snart är det sommar och vi får plocka in syrener igen!

Tack alla cybervioler för att ni kikar in här!