söndag 4 januari 2009

Livsnjutning....


Interiör och vackra betongrosor Gruvgatan 13

Livsnjutning. Bara ordet är härligt. Att få vara frisk är livsnjutning, att ha förmågan att uppskatta det lilla i livet är livsnjutning, att ha familj och vänner men ibland även att unna sig det där lilla extra såsom en picnick ute sommartid, en snabbt påkommen weekend till någon stad, något extra på middagsbordet och en massa levande ljus såklart....



...eller kanske en gnutta parfym. Jag älskar parfymer. Denna ljuvliga "The Beat" från Burberry var en present till mej själv i höstas. Och så måste jag få visa den bästa och mest goddoftande hårsprayen!



Body shop har alltid en massa goda krämer och varje jul en ny doft, "Warm Amdre " är en njutning att duscha med...



...eller kanske lite uppiggande satsumasbutter?



Livsnjutning utan godis och choklad är ingen livsnjutning....

En ny doft till honom kanske? Denna köpte jag till min sambo i julklapp, den är så god! Jag gillar Versace dofter och har en själv, den vänstra har hängt med hela förra året...



...och att unna sig lite gott rött vin är också livsnjutning, här tipsar jag om MontGras. (kursiv stil är klickbar..)

Jag läste i en tidning nyligen att i januari behöver vi få unna oss mer än någonsin, försöka göra mer fest av livet, det är en tung och ganska trist månad innan vi kan se fram emot våren...så unna er av vad livet och butikerna ger: ) Och tills vi ses igen, njut av livet!

Vill du veta när mitt nästa inlägg kommer, klicka här.