söndag 31 augusti 2008

Jobbansökan...


Trolldruva på mina föräldras gård.

Jag har aldrig varit så privat i min blogg och kommer heller aldrig att bli, jag gillar att hålla en "seriös" och låg profil och fokusera på min bloggs syfte. Men nu hade jag i alla fall för första gången tänkt utnyttja min blogg. Till jobbefterlysning!

Har haft fasta heltidsjobb i hela mitt liv.Sedan ett par år tillbaka, när min arbetsplats lades ned, har jag gjort mycket som jag alltid velat pröva på, inkl studerat. Jag har i dagsläget tre arbetsplatser med två arbetsgivare men inget fast, varav en är en anställning är i Sthlm. Då jag inte har ngn direkt logi där utan lever och bor i Dalarna är det periodvis ganska slitigt & ekonomiskt oroande då det inte är annat än en timtjänst.

Jag vet att många läser dessa bloggar, och jag tänkte, kanske ngn som besöker min blogg har ngt jobbtips i Falun med omnejd eller övriga Dalarna ? Även andra orter är aktuella, så alla förslag mottages tacksamt. Jag nås på email guldkantpalivet@hotmail.com

Förutom det jag visar i min blogg så brinner jag även för kundservice, kommunikation, resor och att vara butikssäljare/värdinna.. ( mitt CV med arbetsbetyg och referenser sänds om ngt förslag lämnas)

Tack för att ni orkade läsa mitt längsta inlägg, någonsin. Nästa gång ska det handla om inredning igen: ) Mari.

Detta inlägg är uppdaterat och aktuellt även från hösten 2009.