måndag 29 december 2008

Året börjar lida mot sitt slut...



Vackraste julkortet kom från Pia i Arvika med bloggen Vardagsrummet. Hon gör korten själv, så otroligt vackert, Tack Pia!



Sen hade jag turen att vinna i ett blogglotteri. Vackra ting som duktiga Mia har gjort, hon har den ljuvliga bloggen Lilla Blanka. Så fint paket med innehåll som jag försökte öppna försiktigt för att ha kvar som dekoration...



..och helt ljuvliga små julkort och små ljus vackert inslagna och med vit lackstämpel!
Så fint att ha framme som dekoration, tack Mia!



Jag har en gris i halm som brukar få stå under granen, han har fått flytta till hallen där han tar emot gästerna, i år fann jag en julbock med svarta band, den passade perfekt till den svarta gungstolen! Jag har inte en röd detalj i rummet så jag blev så glad att jag fann honom!

Ett Gott slut på detta året önskar jag er alla, vi ses igen på nyårsafton!