torsdag 21 februari 2008

Vårstädat i köket!



Några vita tulpaner och björkris i den gamla syltburken och vips blir det lite vårfräscht på köksbordet!



Panelen i köket är nu målad och jag är i ett skriande behov av utrymme i mitt kök så hyllor är uppsatta på väggen! Taket har vi också målat vitt, nu kan man faktiskt andas lättare där... köket ser väldigt vitt ut på bilderna men faktum är ju att mycket är blått här med..



En mandelkvarn vill många ha i köket, även jag! : ) Fast jag letar en cremévit...



Se, nu fick min loppiskanna en ny plats! Såsom alla kakformar och värmeljus..



Min gamla auktionssoffa. Icke målad. Jag orkar inte heller, kolla alla små hjärtan..tavlan är redan utbytt fast jag tog fotot i förrgår, är man en donare så är man : ) Vissa sladdar är inte fastsatta ännu ser jag nu att det syns på bilden ..



Sen är jag ju som kanske bekant svag för burkar med en massa gott innehåll, även om jag sällan äter upp det, det står mest för lyst och roterar runt i köket, just nu på vägghyllan! Innan jag fortsätter med mer köksdetaljer så ska jag på uppdrag nästa gång visa mina favoritlampor, tills dess, ha det gott ! Mari.