torsdag 14 augusti 2008

Så här i kräfttider...



...faller jag för föremål som liknar kräftmjärden...dessa fina lyktor hittade jag på Country Homes i idylliska Tällberg... man ska egentligen hänga dem men jag har dem stående just nu.



I år sådde vi röda solrosor, de blev nästan bruna men fina att ta in och sätta i den gamla mjölkhinken..



I den här fina korgen har jag mina handdukar, dem är det en stor rotation på så de är praktiska att ha nära tillhands i köket. Korgen kommer från Anettes & hennes systers ( och Nisses) butik My Home.



Gulliga kakformar som man kan ha både ljus och lite blommor i, dessa kommer från Kol & Rosors verkstad/butik i Smedjebacken. Hennes blogg finner du här.



Ännu en "bur", den kan man ha vad man vill i, jag har valt att sätta ett ljus i den. Buren och konsolen kommer från Gruvgatan 13 i Falun.



Köket och alla burar i sin helhet! En trevlig helg, med eller utan kräftor, önskar jag alla redan nu som besöker min blogg! Nytt inlägg kommer under helgen! Mari.