söndag 15 april 2007

Vilken sommarvärme i april!



Jag gillar vår pump och den fungerar faktiskt också, om än vi inte hitintills använt den så mycket.
Den är grön. Som så många andra pumpar. Jag har haft funderingar på om man kan måla om den. Men det har slutat med att jag tyckt att grönt är nog bäst ändå! För VIT kan den inte få bli! Det ska vara svart, grå eller blå då...



Vilken lycka att upptäcka så mycket Scilla på gården! Allt bara exploderar i naturen nu men inte så konstigt kanske med en temperatur på ca 20+ i skuggan! Och myggen har kommit också!



Både tvåbenta och fyrbenta njuter av den härliga vårsolen! Detta är mina föräldrars katt som solar sig...



....han hälsar till alla bloggare och andra en bra ny vårvecka!
Och så vill jag samtidigt passa på och hälsa en ny bloggare välkommen, nämligen
En mysig blogg med hemtrevliga ting i gammeldags romantisk anda, fina bilder och jättebra små tips!
( blommiga kannor från Green gate)