onsdag 18 april 2007

Mysiga butiken i Vallby...



Varför köpa underkläder på Lindex när man kan göra sina egna av skurtrasor!!
Dessa tillhör den mysiga butiken nedan... (alla bilder går att förstora genom att klicka på dem)



Mina drömmars butik, en av de mysigaste i Västerås!
Den ligger i Vallby friluftsmuséums område!



.....stället var till salu förra året och har nu en ny ägare, och det är tyvärr inte jag...



Jag riktigt såg framför mej hur jag skulle ha en härlig mix av några blommor såsom pelargoner blandat med gammeldags bonderomantiska inredningsdetaljer... stå i förkläde, le och säga : -" var det bra så, vill du ha ljuslyktan inslagen?"...



Det är så himla mysigt här, man åker bakåt i tiden och vill liksom inte åka därifrån!
Har ni vägarna förbi Västerås så kan jag varmt rekommendera detta lilla vattenhål som även har ytterligare ett par butiker på samma gård plus ett litet café. Det är ett friluftsmuséum med stora gröna ytor och gulliga djur här och var...
Jag har inte så mycket bloggtid denna vecka men jag tittar in hos er alla förr eller senare och tack så jättemycket för alla snälla kommentarer!