torsdag 1 maj 2008

En av mina bloggvänner...



Häromveckan kom ett stort paket från Holland, vilken överraskning!



Det var min snälla bloggvän Aina med ljuva bloggen Modern Country som hade sänt en sådan fin mjölkhink och med en sådan vacker etikett! Detta föll mej verkligen i smaken! ( Har ni sett hennes blogshop med allt vackert hon tillverkar, kika in här! )



Och en massa gott godis, karameller med kanelsmak, smakade precis som sånt tuggummi jag brukar köpa de gånger jag varit i Canada.... och mörk lyxig choklad var det i paketet med! ( Svärmors skål fick rycka in för de exklusiva karamellerna..)



...och inte nog med det, såna fina gammeldagsa klädnypor och frön som ska bli alp-jordgubbar! Tusen tack snälla Aina, jag blev verkligen glad för detta fina paket!

Ha en fortsatt bra långhelg alla bloggvänner & övriga som kikar in här, nya inlägg kommer inom kort, vi fortsätter rundvandringen på gården: ) Mari.