måndag 18 februari 2008

Rosa!



Rosa känns lockade så här års. Jag har inte så mycket av den färgen hemma men visar lite av det jag har, denna fina loppiskopp tex som jag köpte förra sommaren..



Har man inte tillgång till ngn fin tebutik med roliga exklusiva sorter duger detta rosa te bra.
"Himlagott" finns i alla mataffärer och är så gott som namnet antyder..



Besökte Butik Anneli i Sundsvall i förra veckan. Där finns mycket frestande ögongodis. Köpte denna kvistros och två rosa ljus..Har placerat detta bord mitt i trappen, på en mellanavsats som är lite bredare..När vi ändå befinner oss i Sundsvall kan jag också tipsa om "Home station" som ligger på centralstationen. Blommor och vackra inredningsting.



...och jag som inte brukar gilla oäkta blommor har nu fallit för två, rosen och olivträdet! Ha en bra ny bloggvecka: ) Nästa gång ska jag visa lite från mitt "vårstädade" kök! Mari.