måndag 18 juni 2007

Härliga utelivet!



En getingfångare. Används lika "effektivt" som lyktorna i trädet men är snygg att se på, kanhända jag ska fylla den med saft sen ändå om det blir många flygfän...



Om bänken var "kvällsplatsen" så är detta morgonplatsen, här är det härligt att sitta och äta sin frukost, innan solen är för varm..Bordet är jättegammalt och stolarna har jag köpt på Ikea.



Pelargonen och krona i närbild..



Lillstugan. Gillar detta huset nästan bättre än det permanenta. Jag och katten ligger ofta här, sambon jobbar så extrem skift och då störs vi inte av varandra, det är toppen, dessutom sover man bättre här! Det var i detta hus jag hade julcafé.. och får vi gäster får de bo här, då suckar jag och katten uppgivet och drar oss till det ordinarie sovrummet inne i huset.. ; )



I fönstret från verandan i Lillstugan, det är fortfarande "växthus" här så mera bilder härifrån kommer senare...Brunten kommer från Gruvgatan 13



Signe och Anna, det kanske var en sådan här balja ni skulle ha haft så hade ni sluppit göra hål på era ; ) !



Små hjärtan här och var tycker jag om, inne som ute...
Ha en bra ny vecka allihopa!