måndag 27 juli 2009

Min veranda...



Hej allihopa, tillbaka från den vackraste och renaste stad jag någonsin besökt-Wien! Vi har haft en fantastisk vecka, bilder därifrån kommer.

Tack för alla kommentarer och va kul att så många ville vara med och tävla! Glöm inte utlottningen som pågår till den 1 augusti!

Här ett par bilder jag tog förra veckan, en liten hörna av min veranda. Hittade såna fina korgar, en djupare, i den har jag täcken som jag lägger i möblen ute på gården, när det inte regnar....den snygga stora krukan i plåt kommer från Melindas mysiga butik Mig & Alice, liksom den lilla flaskan jag satt en ros i...



Rött, vitt och lite rosa går det i utomhus hos mej. Humlen har växt till sig och ramar in den i övrigt lite för stora verandan. Humle är verkligen en tacksam och snabbväxande växt...
Nu väntar lite bloggfotografering och besök hos er andra, pö om pö ;)