lördag 21 februari 2009

Goddoftande och rent för kropp och hus....



En burk för tvättmedlet kom också med hem från Trondheim...



Snart dags för den stora vårrengöringen: ) Vackra handukar i lin och linne från Svenska Inredningsbolaget. Förnya strykbrädan med nytt överdag, detta i bakgrunden kommer från Gruvgatan 13.



Jag har ett vanligt blått, plastigt trist badrum. Men stort och praktiskt. Lite små detaljer förnyar dock såsom nya handdukar med prickar! Dessa från Ellos. Ljuvliga tvålar från Fridas Gård.



Sen vill jag tipsa om en bra rengöringslotion. Den lenaste jag prövat. Kanske inget min kompis som är hudterapeut skulle rekommendera men ändå: ) Hon öppnar snart salong, den ska jag berätta mer om en annan gång!



..och dofta hav och druva är heller inte helt fel...ljuvlig kroppsspray och duschmousse. Finns på Coop/Domus/Kicks.
Nästa gång blir det mer inredning igen!