fredag 23 januari 2009

Delikatesser...



Inredning är njutbart men eftersom detta är en livsnjutarblogg så måste ju lite andra godsaker visas också, får jag fresta med lite delikatessknäcke från Vika!



Ett recept jag fick av en kollega som fann det på en krustadask. Fyll krustader med ädelost, jag tog kvibille gräddädel, och toppa med lite hjortonsylt. Värm i ugnen tills osten blivit mjuk. Gudomligt gott, för att vara så enkelt!



I Storliens Viltbod shoppade jag god karamellsirap till glassen och jättegott Jämtländskt te från Brunkullans te. Andra generationens temakerska! Kika även in till hennes fina blogg .

Oj, oj, jag är helt chockad, Tack för alla trevliga och rara kommentarer i inlägget under! Så fint är det inte, detta är "bloggbilder" ; ) men så glad ni gillade det, tusen tack!

Trevlig helg allihopa!