tisdag 16 december 2008

Julpiffat i Lillstugans gästrum...



Lite pyntat i gästrummet i Lillstugan, där ska mina föräldrar bo ett par nätter till jul. Det vackra väggordet "Beauty is in the eye of the beholder" -fina ord, kommer från Tina Mai. Jag ska pröva det inne i vårt permanenta hus också, väggen var lite för kall här inne men det är så enkelt i övrigt och blir en vacker dekoration i stället för en tavla...



En ostruken duk kan man också ha : )


"Nu har en annan fått komma fram, äntligen! Man känner sig överkörd av alla änglar, kors, vita ting och den "romantiska vita julen", va fasen, är man tomte så är man, det är JAG som är kungen till jul!

Mari hälsar att vi ses snart igen, senast torsdag, inläggen duggar tätare nu, mycket står på kö-jag hjälper till så gott det går...
Tjingeling säger jag som sitter och tittar på när andra kutar runt...."

Tomten