söndag 21 december 2008

Den bruna delen av julen...



Jag är lite svag för brunt, man behöver ju inte ha ett helt rum i brunt men något arrangemang här och var stillar brunbegäret...som bruna julkulor i en gammal skål tex.



En fin postsäck för mina julkort, vissa är så vackra att de får kika fram...
Säcken från Mig & Alice och den fina kransen från Gruvgatan 13.



Mörkaste hörnet i hemmet, här går både jag och kameratekniken bet...



En gammal jultidning från 1926 ligger framme som prydnad. Den vackra stolen har många fikagäster till café bagarstugan suttit och avnjutit många goda bakverk på...



I dag är det fjärde advent, bara ett par dagar kvar til jul, ännu ett inlägg hinns med, men fram till dess, ha det bra i julstressen och glöm inte unna er lite glögg mellan varven: )
Nu har vi så mycket annat att göra än att sitta framför datorn, men ett nytt inlägg kommer innan jul och så kikar jag in till er alla pö om pö..., tack för alla kommentarer!