torsdag 6 november 2008

Olika vrår i rummet...



Horn har blivit på tapeten igen. Inte min stil i övrigt men min sambo har en del av denna vara sen förr i tiden och jag har inte kunnat låta bli att påverkas av denna influens man sett mycket av i höst i natur, brunt, renhorn mm... kolla bara i senaste halvårets alla inredningsmagasin, de smyger in här och var...



Så jag har skapat mej en sådan "naturhörna" i rummet....från det ena till det andra, kika in till Norska Lisbeth, en härlig blogg med mycket ögongodis och så har hon bloggvärldens hjärtekrossare i sidopanelen på sin blogg: )



...men, i övrigt är det mest vitt och ljust. Tavlor tycker jag är ett dilemma. Men här har jag hittat ett par som passade mitt rum...



..riktigt shabby! De kommer från Gruvgatan 13 i Falun. Glöm inte att klicka HÄR och var med & vinn!
Vi ses snart igen!