måndag 17 mars 2008

Lite reklam för några guldkorn...



Min vännina driver tillsammans med sin man, mysiga Café Bagarstugan vid gruvan i Falun. Detta café är verkligen värt ett besök, massor av gott fikabröd och allt är hembakt! De säljer även matbröd. De har öppet alla dagar under påskhelgen kl 11-17. Även annandag påsk. I övrigt torsdagar-söndagar kl 11-17.



Såå mycket gott och dessutom i en mysig hemtrevlig miljö med gammeldags känsla!



Jag blev så inspirerad av den nya bloggen Kol & rosors arrangemang i järnkruka så jag rotade fram lite hö från logen,...jag hälsar henne välkommen till bloggvärlden! En kreativ tjej med egen verkstad/ butik i Smedjebacken där hon också nyss blev utsedd till årets köpman !

Det äkta gåsägget som ligger i urnan finns att köpa i mysiga butiken Gruvgatan 13 i Falun. Stans vackraste inredningsbutik med massor av "vill-ha-saker"! ( alla ord i kursiv stil i mina inlägg är klickbara..)

Många inlägg väntar på att läggas ut innan påsk så, vi "ses" snart igen! Mari.