måndag 7 januari 2008

Vi sørjer for renhed og velduft....



.....säger søstrene Grenes i København....( bara en tvål kommer därifrån dóck, de har mest annat...) Jag älskar tvålar! De är fina att ha framme på en liten bricka och de doftar ju så gott..



Här en flytande variant. Inte så fin flaska kanske men doftar mycket & jättegott! Kostar lite mer än vanlig pumptvål men är dryg. Finns i hälskostbutikerna.



Body shops härliga krämer! Jag använder dessa men även den med jordgubbsdoft sommartid..



Jag gillar också goda parfymer! Jag skulle kunna räkna upp många som är mina favoriter men här är tre: DKNY Be delicious, Versace Jeans och Giorgio Aramani Sensi.



Verkligen guldkant på livet i form av guldhonung från Fleur dé santé. ( Är det inte lite 70-tal över dessa förpackningar? Men det är ju trendigt i vår..)



Ljuva tvålar med ros, mjölk och mandeldoft...