torsdag 27 december 2007

Min Jul i Ångermanland...



Några glimtar från mina föräldrars hem. Här en del av köket...



En mix av lantlig stil med guldiga inslag i hallen...och en liten gammal resväska står redo..



Ett juligt arrangemang med bla Myrten i ett köksfönster.



En glimt från glasverandan. Kolla in han som bor under bordet med eget granris!


Det blev så många bilder så jag förminskade en del av dem. Klicka på dem så blir de större.
En liten gran i gammal syltburk. Den stora fina granen kunde jag tyvärr inte göra rättvisa på foto..



En mörk bild på den öppna spisen och järnspisen i köket, mysigt att elda i till jul...


En liten grupp med vita möbler och så lite "guldkant på livet"...


En annan hörna av köket...



Ja, det var några glimtar från min helg. Tack för en mysig jul mamma & pappa!
God fortsättning allihopa och hoppas ni hittar några fynd på mellandagsrean!