onsdag 17 oktober 2007

Ett sakralt mode?



Jag kaplsar in folk i glaskupan såsom härliga LantlifsAnette... det vackra korset i papp har jag köpt av Dorthe som har mysiga bloggen "En doft av Danmark"..



...även den vackra struten och det fina hjärtat kommer därifrån.... lyktorna har jag köpt på Blomsterlandet..



I somras stod det lilla vita bordet i "Lillstugan" men det flyttas runt en hel del här...



Kakelugnen. Som dock inte går att elda i, det är en spricka i den men den är vacker ändå. Vi kommer nog att fixa den framöver och har blockljus inne i den så länge,...



Äsch, jag kan lika gärna bjuda på en halvbild över rummet så har vi klarat av det : )

Tusen tack alla bloggvänner och övriga som kikar in på min sida! Jag blir så glad över alla kommentarer och kommer att titta in till er allihopa, senast under helgen. Är på resande fot och utbildning några veckor framöver men kommer uppdatera bloggen lika ofta som förr. Mari.