lördag 16 juni 2007

Dekorera ute...



Visst är det mysigt att kunna ta en kopp kaffe utomhus i den fina "loppiskoppen" ..



Här sitter jag gärna i kvällssolen...



Lyktor i träden är mysigt, även om det i ärlighetens namn inte är ofta man kan tända ljusen i dem.. Dessa köpte jag för några år sen i Köpenhamn, ser ut som vanliga glasburkar med små änglar på.



Det är inte bara jag som älskar att sitta i kvällsolen på den gamla bänken, Oskaria njuter av att ligga här och gona sig i värmen... vi sitter ofta här tillsammans...



...för det är bara sååå skönt i solen!



Zinkbaljor med vatten gillar jag, jag har dem både inom och utomhus. Just nu har jag "döda" blommor och ljus i den här men levande blommor är fint, när rosorna börjar blomma är det vackert med ngn sådan guppande i vattnet...