fredag 23 februari 2007

Goda praliner till helgen!



Dessa ljuvliga tulpaner kan man aldrig få nog av....


Fredag, undrar vad man ska göra till middag, alltid samma dilemma fast ett kul dilemma. I alla fall om helgerna! Antagligen blir det något med kyckling, eller lax, det är det jag gillar mest, ngn god sallad, ugnsrostade grönsker & potatis... Ja, nåt sånt för det bli.
De fina gamla kryddburkarna i plåt fyndade jag på en loppis i Falun.



Lite praliner till helgen kanske, varsågoda och frossa!
(fotot mitt eget, produkter från JellyBean)



Jag har med Julie K ( hon med alla fina foton) försökt hitta en bild där skillnaden på manliga resp. den kvinnliga hjärnan förklaras med lampor & reglage., tror jag det.Det var en kul beskrivning av "sanningen". Ingen av oss hittar denna bild fast vi i veckan sett den på någons blogg, kanske det är någon som vet var den finns. Jag skulle vilja visa den för en kompis..
Jag vill också samtidigt passa på att berätta att denna vecka fick jag syn på en, för mej, ny blogg som heter "Guldkant på tillvaron". Min första tanke var, herregud, nån har snott mitt namn!! Men så gick jag in på hennes sida och insåg att det nog snarare verkade som om jag hade snott hennes! Hon hade ju haft blogg längre än mej!
Så, ingen har härmat någon, hon har dock "Josefine" som avsändarnamn och hon har en jättefin blogg!

Tack för ännu en kul bloggvecka med alla era fina sidor att besöka, för alla tips & inspiration och så kul med alla era trevliga kommentarer!


Trevlig helg allihopa önskar Mari