fredag 1 maj 2009

Sköna maj välkommen...



1 maj. Sista vårmånden, sen är sommaren här! Hoppas ni haft en trevlig valborgsmässoafton!

De som känner mej blir förvånade nu, jag har nämligen bakat! Inte min starkaste sida...i bakgrunden skymtar ett vackert rödvitrutigt tyg...



...det är en vinst från Lisbeth sin lille verden, en ljuvlig blogg, kika in till henne! Duktig på att sy och brodera är hon också, titta vilken fin och somrig kjøkkenhåndkle ! Jag ska längre fram visa ngt jag fick av Lisbeth, men först ska jag fixa till lite i Lillstugan..



Här på Lisbeths foto syns den bättre!



Varsågoda, ta en Mari-muffins med kokos och vit choklad! De blev märkligt nog riktigt goda...



Lillstugans veranda håller på att invigas för året, mer bilder därifrån kommer senare...
Ha en fortsatt bra vårhelg!