måndag 17 november 2008

Ska det va en julgran i min mugg?



I väntan på fler bilder ( jag ska fota idag!) så visar jag min nya tandborste, mest till lyst förstås...

Jag var med en kompis till Ytterjärna och Rudolf Steinerområdet. Där har Antroposofiska sällskapet en Robygge-butik , de är bl.a kända för sina leksaker i trä. Där köpte jag goddoftande tvål och naturlig tandborste, min kompis som är tandhygienist verkade skeptisk: )



Jag har dille på gran nu och de hamnar överallt, jag slängde ned en kvist i all hast när jag skulle fota min loppisfyndade tandborstmugg ( hade varit snyggare utan gran: ) och tog inte ur den när jag fotat klart, då hör man från badrummet -" Är det meningen att det ska vara en julgran i tandborstmuggen tillsammans med tandborstarna?"

Ja, det är inte väl inte så lätt att bo med en bloggalning....

Tack för alla kommentarer & för att ni kikar in, vi ses snart igen!