tisdag 24 juni 2008

Min kökshörna igen..



Denna skänk i mitt kök har ni sett ett par gånger förr men den ändras lite efter årstid.. Tallrikshyllan har min Pappa gjort.



Några glaskaraffer står tillsammans på en bricka med glycerin från färghandeln i Kopparberg...



Hundkex är vackert. Skirt fint "ogräs". Kannan har jag fyndat på loppis.



Nu är rakspegeln på plats hemma hos mej. Fast den lär rotera runt ett tag innan jag hittar bästa platsen... Ett gammalt foto och en tvål med gammalt notpapper får dekorera den, vågar inte ställa nåt tungt på den lilla brädbiten ..

Stort TACK till alla som besöker min sida och till alla ni som lämnar kommentarer! Jag hinner inte kommentera lika flitigt som förr men besöker er så snart jag kan och pö om pö. Inlägg byter jag dock lika ofta som alltid! Mari.