måndag 21 april 2008

Bloggvinster!



För ett par veckor sedan hade jag turen att vinna i blogglotteri ett par ggr! Av Ann-Catrin med bloggen Fint hemma ( hon har väldigt fint hemma, kolla bara hennes uterum!) vann jag en gullig liten "top" att ha sina toalettillbehör i, den låg i denna fina spets som jag satte runt en glaskruka och så fick jag en doftpåse från Laura Ashley med ljuvlig doft....



En gullig "toalett-top"! Att ha tops och bomull i, som en liten skjorta! Min sambo fick tillverka en passade galge.



Så gulligt och välsytt... av hennes mamma! Tusen tack båda två, det var en sån fin vinst som jag njuter av i mitt badrum varje dag!


Sen fick jag en sådan fin vinst av Poppins! Jag brukar kalla henne bloggvärldens Tricia Guild. Hon har en färgstark blogg och är en mästare på färg och stilleben och tar fantastiska foton!


Alla dessa vykort är gjorda av hennes egna foton, kolla denna tårtbit!



Läckert kort med körsbär och rosor...


Detta är nog min favorit, sånt vackert foto! Men inte det lättaste att fota ett foto och göra bilden rättvisa.. men kika in på hennes fina sida, Poppins Garden. Tusen tack Poppins för de vackra korten!
Många inlägg ligger på "väntelista" så det blir tätt på given här framöver. Tusen tack för alla era hälsningar & kommentarer! Vi ses: ) Mari.