fredag 28 mars 2008

Två mysiga butiker!



I dag har jag äran att få presentera Sundsvalls vackraste butik, nämligen Vackra Hem!



Vackra Hem ligger på Tullgatan 8 mitt i centrala Sundsvall och är verkligen värd ett besök,Fransk, Dansk och Svensk lantlig romantik... Kerstin och hennes kompanjon har så mycket fint i sin butik !

Hon har även nyligen skaffat en blogg, kika in till Hjärtats saga och njut av allt hon visar, där får ni också en bättre inblick av vad som finns i butiken, välkommen till bloggvärlden Kerstin!



Av Karin med den fina bloggen "Ute & Inne" vann jag detta trådkors som hon gjort själv, så otroligt fint! Karin är trädgårdskunnig och tar så fina bilder!



..och även detta vackra hjärta ingick, så fint det passade till den vita pelargonen!



Tusen tack Karin före den fina vinsten! På min bild skymtar också en kudde...



...en fin hemgjord linnekudde jag fått som gåva med texten "kom alltid ihåg detaljerna i konsten att leva...", den passade jättebra här! Tusen tack Lise-Lott på Kol & Rosors, så roligt att få äga en unik hemgjord vacker kudde!

Kol & Rosors butik och verkstad finns i Smedjebacken , ni kan läsa hennes annonser i tidningen Lantliv.

Hennes otroligt fina veckade lampskärmar i linne och egendesignade lampfötter säljs även i den mysiga butiken Gruvgatan 13 i Falun.



Den tomma kaffekoppen får symbolisera min längtan efter att få börja fika i Lillstugan...i detta "gästrum" står den skymtande sängen obäddad, våren & sommaren är välkommen!

Tack till alla som besöker min sida, trevlig helg! Mari.