torsdag 7 februari 2008

1-årsjubileum!



Ett litet "längtan-till-våren-arrangemang" med milt rosa blomma, lykta och glasburk med spets..

I dagarna är det precis ett år sen jag gjorde de första trevande försöken med en nystartad blogg, vem kunde ana att det skulle vara så här kul! Det roligaste jag någonsin gjort faktiskt, och det har gett mej väldigt mycket, nya vänner med samma intresse, inspiration från alla vackra bloggar, själslig kick och även lite yrkesmässigt. Jag vill passa på och Tacka Er alla snälla cybervioler för Era kommentarer och alla andra som kikar in på min sida, det gör mej verkligen glad, tack vare er existerar min blogg!



Ljuvliga Ranunkel. Vackrare än namnet självt.,



Den fina gamla burken fann jag bland hundra andra glasburkar på vår vind när vi flyttade hit, den ska fyllas med blommor tids nog. Spetsen har jag fyndat på Old Touch.



...och för att ge mej själv en "1-årspresent" ( alltid hittar man ngn anledning till att shoppa till sig själv.. : ) har jag köpt den ljuvliga boken Franska förnimmelser, vilken bok! Finns att köpa på Gruvgatan 13 i Falun. Men man blir bara galen över att ens trädgård inte ser ut som den i boken och aldrig kommer att göra.....

Jag kommer fortsätta blogga ett tag till även om det självklart inte kan hålla på i evigheter, framförallt kommer ni att få stå ut med en del "repriser" el i alla fall föremål som återkommer, nu när man gått runt ett helt år. Kära bloggvänner & alla andra, vi "ses" !
Mari.