onsdag 16 januari 2008

Tittskåp & Formexmässa...



Man skulle väl nästan kunna säga att alla dessa glaskupor/odlarklockor är dagens tittskåp! Så enkelt , fint och kul att byta innehåll..Förra veckan hade jag fina marmeladburkar i den i köket. Nu ljus, tvål och tulpaner ( måste nog skaffa en kupa till : )



Ett öppet tittskåp. Gamla foton är så vackra. Detta föreställer min sambos farfar. Kortet är dock något för stort för att passa den vackra ramen jag köpt från ENGLAMARIA.



Många av "inredningsbloggfolket" har egna butiker och ska på Formexmässan som börjar i morgon torsdag och håller på fram till söndag. Jag har ingen butik men har haft lyckan & möjligheten att gå ändå de sista två åren, om jag ska gå i år har jag ännu inte bestämt men jag vill önska alla mässfolk en trevlig helg, vi andra ses snart, jag byter inlägg igen under helgen!

Mari.