onsdag 2 januari 2008

En dag på Ikea....



Välkommen 2008! Julen åker ut men jag lovar, den är snart tillbaka igen! Så varför inte passa på och fynda julsaker billigt! Jag åkte till Ikea för att köpa mej några kilo ljus som vanligt och såg då att de reade ut en massa fint julpynt till en bråkdel av det ord. priset! ( Det värsta priset jag såg var 6 st bollar för 1 kr!!! Dessa kostade dock ett par kr styck..)



Dessa vackra stora julkulor i fattigmansilver hittade jag också. Så fina att man kan ha dem framme året runt. 4 kr styck kostade de!!!



Förutom julkulefynd och en massa ljus så hittade jag detta midjeförkläde i grått med vita rutor. Perfekt och diskret, jag gillar att ha förkläde på mej, känns hemtrevligt!
Jag hade ju glömt nämna att Karin med bloggen Ute & Inne samt Signe med bloggen Designe var så gulliga och gav mej en bloggutmärkelse! Tusen tack för den, jag blev verkligen glad! De har båda mycket inbjudande bloggar! Tyvärr klarar jag helt enkelt inte av att utse nya favoriter, den listan skulle bli alldeles för lång men kika in bland alla mina bloggfavoriter nedan till höger!

Tusen tack för era rara nyårshälningar och en riktigt God fortsättning på nya året önskar jag Er alla! Mari.