lördag 22 december 2007

Nu är julen här!



Snart är det Julafton och min magra tomte är glad..



Min Oskaria brukar inte vara lätt att fota men nu skulle ngn annan stå i fokus..." och ska HAN, den jäkla nörden fotas så ska jag med..." tänkte hon! De ville båda önska God Jul...



Tomten må vara mager man han står stadigt på jorden...



En dessvärre mörk bild på min gran men för att ljusen i granen skulle göras sig måste det vara mörkt och är det mörkt har min kamera inte större kapacitet än så här utan blixt tyvärr..men granen är sig ganska lik från år till år, silver, vitt och guld, då tröttnar jag inte på den ens till trettonhelgen..Nasse har fått en vit julrosett också!



En riktigt GOD JUL önskar jag alla mina trevliga bloggvänner samt alla andra som kikar in på min sida! Njut av helgen! Mari.