måndag 10 september 2007

Lite smått & gott....



Plättar i luften. Vackert sirlig växt. Den köpte jag på "Årstiden", runt krukan har jag virat lite noter...



Gamla notpapper kan man göra mycket av! Dessa fyndade jag på Old Touch.



Doftljusens drottning. Enligt min mening. Detta luktar så gott och fyller faktiskt ett helt hem med doften! "Fleur de Coton" är min favorit. Inköpt på "Årstiden" men fanns även på "Ambiance". De gamla korten som skymtar bakom kommer även dem från Old Touch.



Trådunderlägget och syltburken i glas med tyghätta köpte jag på Ambiance.



Honung med hjorton i och lite gammeldags kryddor inhandlades på Koffert.



I en vacker skål på fot från Berry ligger de små tomaterna och mognar ..



Den fint etsade flaskan köpte jag på Berry, och kommer från Lisbeth Dahl. Den bruna ettiketten på flaskan bakom hittade jag hos Ambiance, ett enkelt sätt att förnya ( "förgamla") en burk eller flaska!

Butikerna jag nämner här plus några flera kommer jag visa sedan, ha en bra ny vecka önskar Mari.