lördag 4 augusti 2007

Blogggåvor och lax...



Jag fick ett sånt fint paket häromdagen av Ingela som har bloggen Fridhem. Hon hade en utlottning i en tävling och jag blev den lycklige att vinna detta fina lilla paket av ljus med gammeldags papper, tack så mycket Ingela!

Jag har dessutom ingen skrivare och kan skriva ut sånt vackert papper som så många bloggare gör, det är ju så himla snyggt...så detta blev jag väldigt glad över.

Nu ligger ljuspaketet på hallbordet med en liten ros som sitter i en vas från Fridas gård.



Detta fina zinkhjärta fanns också med i paketet. Det fyllde jag med lavendel, grått & lila är vackert ihop.



....kanske jag får fresta med ett mycket enkelt men gott recept. Tina vanliga små frysta laxbitar, strö citronsalt på. In i ugnen. 150 c i 40 min. Klart!

Ha en fortsatt trevlig helg och en bra start på en ny solig vecka! Mari.