fredag 27 juli 2007

Detaljer från sovrummet...



Kuddhög i sovrummet! Den högra har jag fyndat på loppis, den övre kommer från Moltex. Rödvitrutiga nallen har jag köpt på Stinas loppis Hemma på landet. Han hälsar sin gamla matte att han har det bra här...



Örngotten var verkligen fint med det röda monogramet. Det var faktiskt bloggaren Solkatter & Dammråttor som såg det först men hon köpte ett annat och lät mej få lyckan att köpa detta!



Jag har köpt såna vackra hjärtan i linnetyg, de pryder sovrummet här & var...



De är verkligen fina. Jag ska hänga dem under en hylla sen, dessa hänger på spjälkroken så länge.

Det är bloggaren Pia på Vardagsrummet som har gjort dessa underbara hjärtan! Jag är så glad över dem, Tack Pia!



En detaljbild på lyktan som står på pigtittaren och en glimt av tapeten med rosor på som vi ganska nyligen satt upp, mera bilder på sovrummet visar jag en annan dag...