måndag 11 juni 2007

Doft av sommar.....



Ljuva syrener, dessa vita plockade jag i fredags, synd att man endast kan njuta utav dem en kort period... Krukan med fat från butik Årstiden Sthlm.



Ett av köksfönstren hos mina föräldrar. Sommarfint med gardin av gammalt lakan...



Kan man hänga tvätt ute är man lyckligt lottad. Jag blev påmind om "skönheten i klädnypor" när Jenny som har bloggen "Jennys hem & harmoni" hade fotat dem...



... för det finns väl knappt ngt ljuvligare och somrigare än den doft av tvätt som torkat ute!



Underbart doftande Liljekonvaljer!



Tvätta trasmattor i såpa hör sommaren till...



Äntligen någon som fotar mej och uppskattar min skönhet!


Vadå Ko-styling!? Men vackrare örhängen och halsband hade de ju kunnat fixa mej...


Och bloggtävling som råder så vill också jag självklart göra reklam för denna inredningsbutik!
Vackra möbler och andra fina inredningsdetaljer. Kika in i den smakfulla butiken Esacpe

...och så härliga äppelblommor från förra veckan i Ångermanland... Ha en bra ny solig vecka önskar Mari.