onsdag 2 maj 2007

Rosa romantik..



Sommartid förvandlas min Lillstuga och platserna utomhus i rosa, vitt och rött. Även de flesta av blommorna. Jag dras till de färgerna och tycker det känns riktigt gammeldags romantiskt..Mina rosa Mårbacka passade bra till den gamla duken..



Jag gillar att fynda på Loppis, dessa kaffekoppar passar bra i min röd/vit/rosa sommarmiljö. Har bara två stycken än så länge, fler får man inte vara om man fikar hos mej..



Läckra fröpåsar i gammeldags stil! Denna finns att köpa i Vallby/Västerås, den butiken som numera har ny ägare ska jag berätta mera om i nästa vecka..


Det rara hjärtat som jag köpte av Hulda på Hulda´s homemade.

Jag gillar rosor... inte nödvändigtvis som snittblommor men gärna på tyger & porslin. Denna skål är också ett loppisfynd.

Pga datorbyte kommer jag inte vara så aktiv i bloggandet i slutet av denna vecka men jag är snart tillbaka och då lovar jag besöka er alla och vara tillbaka med nya inlägg!