fredag 20 april 2007

Formexmässan 2007



Här kommer lite bilder från Formexmässan. Jag hade glömt bort att jag hade dem, och det var ju egentligen förbjudet att fotografera där inne men jag frågade alla företag om lov och de flesta blev bara smickrade och vid det här laget så finns säkert det mesta ute på internet.

Jag har ju inget eget företag eller butik men hade förmånen att få gå ändå. Ni som inte kunde vara där vill jag här bjuda på lite bilder därifrån, kanhända jag sätter in flera på bloggen senare...



House Doctor har som bekant väldigt mycket vackert...
(Inga perfekta detaljbilder från mässan, det gällde bara att fota snabbt och så diskret som möjligt..)



Vi är nog många som känner igen denna kakburk, kult, plocka fram den om du är en lycklig ägare till en!



Vackert stilfullt från Danska PB home...



Nyblom & Kollén har mycket fint i textilväg...



Härliga Madam Stoltz!
Klicka på bilderna för större storlek!



Nittsjö keramik har mycket vackra saker.



Ja, vem som har denna monter framgår ju klart och tydligt...



En låda öl från Interiör ON Design.

Ha en trevlig helg allihopa!!