torsdag 9 augusti 2007

En dag på sjön...



Det har varit en mycket varm vecka, då är det skönt att ha en liten båt att kunna ro ut med och ta med en termos kaffe, saft och lite ballerinakex och en hög med inredningstidningar...då är livet härligt!



En håv är bra att ha, om man får en fisk, vilket inte händer så ofta...vår fyrbenta kattvän hemma jublar i så fall!

Jag vill passa på & tacka Stina på Hemma på landet för "bloggutmärkelsen" , det var väldigt snällt av dig, jag blev så glad! Men, jag har dessvärre mycket svårt att välja ut några favoriter, det finns så många toppenbloggar, kolla min länklista till höger-där finns dem, allihopa!



Kan inte låta bli att fota allt jag ser...



Med dessa sjöbilder vill jag önska er alla en skön & solig helg och tacka så jättemycket för alla era vänliga kommentarer, det är verkligen så kul att läsa och jag läser varenda en, tusen tack!

Vi "ses" snart! Mari.